شــــــیــــــــدا مـــــصــــــــدق  Sheyda Mosadegh

شــــــیــــــــدا مـــــصــــــــدق Sheyda Mosadegh

یه وقتایی تمام دین *** همین آزادگی میشه
شــــــیــــــــدا مـــــصــــــــدق  Sheyda Mosadegh

شــــــیــــــــدا مـــــصــــــــدق Sheyda Mosadegh

یه وقتایی تمام دین *** همین آزادگی میشه

همه بودند بجز تو

 

تو مراسم سوگند رئیس جمهور امریکا رسمه که قبل از ادای سوگند رئیس جمهور منتخب روسای جمهور قبلی یکی یکی وارد می شوند.

 حالا ما اگه بخوایم یه همچین کاری بکنیم که رئیس جمهور اولین دوره ریاست جمهوری آقای ابوالحین بنی صدر ،رئیس جمهور دومین دوره ریاست جمهوری که آقای محمدعلی رجایی ، رئیس جمهور سومین و چهارمین ریاست جمهوری هم که رهبری هستند ،دوره های پنجم و ششم ریاست جمهوری هم آقای هاشمی رفسنجای است ، دوره های هفتم و هشتم هم آقای خاتمی بودند و در دو دوره آخر هم احمدی نژاد.

حالا از این افراد آقای بنی صدر که فراری و در پاریس زندگی میکند و امکان حضورش وجود ندارد.

آقای رجای هم که شهید شدند و دو دوره بعدی ریاست جمهوری هم که رهبری هستند.

حالا می ماند سه نفر آقیان هاشمی رفسنجانی ، خاتمی و احمدی نژاد که بجز خاتمی دو نفر دیگر در مراسم تحلیف رئیس جمهور دوره یازدهم حضور داشتند.



البته چهره های دیگری اعم از سیاسی،نظامی،ورزشی،هنری و... حضور داشتند و به قولی هر میهمان توجیهی داشت .

از هنرمندانی نظیر پروانه معصومی گرفته که در مراسم تحلیف دوره قبل نیز حضور داشت از ورزشکاران نیز که می توان به حضور علی پروین اشاره کرد ،اعضائ دولت سابق،نمایندگان دورانهای پیشین، عمرالبشر که تحت تعقیب دادگاه جنایات جنگی است و از همه مهمتر سعید حدادیان همون مداحی که گفت :«مشایی ... باید بریدش» و یا اون مداحیش یا  ترانه هایده .


من مخالف نیستم که چرا اینا اومدن برعکس بابا سعید تاجیک رو هم بیارن یا سعید عسکره ولی چیزی که از ظاهر امر پیداست فقط جناب آقای خاتمی مشکل دار بوده که اجازه بودن تو این مراسم رو نداشته است.

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 26 دی 1395 ساعت 05:24

حدادیان اونجا چه غلطی میکنه آدرسو اشتباهی اومده یارو اومده دسمال کشی آدرسو اشتباهی دادن بهش بدبختو

ایمان سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 13:51

قیافه جلیل خیلی دیدنیه.

منظورت جلیلیه؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 10:21

چه ربطی به آمریکا داره
آمریکا آمریکا همش آمریکا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

متوجه منظورتون نشدم!میشه واضح تر عنوان کنید.

ابراهیم چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 11:41

سلام بر شما
دوران افراط دیگه به پایان رسیده.
افراط چهار میلیون رای بیشتر نداشته.
افراط و افرطی گری در جامعه داره تمام میشه.
باید به رای 18 میلیونی به آقای روحانی فکر کنند این افراطی ها
خدایا به این افراطیون در جامعه بیاموز که هر شخصی در جامعه انتقاد کرد فتنه گر نیست.
چرا خوانندگان وبلاگ شما کم شده است.

متاسفانه باید آدرس دقیق وبلاگ نوشته شود و بعضی از دوستان آدرس جدید را ندارند.

خرید اینترنتی دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 20:18 http://javanbazar.com

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با عنوان

خرید اینترنتی

لینک کنید.

هم اکنون سایت من (رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 2000 تا 3000 هست.

http://javanbazar.com

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...

علیرضا کوچولو دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 19:47 http://alirezanoori.niniweblog.com

سلام عمو جونم
من به کمکتون احتیاج دارم.
من در جشنوارۀ تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کردم و شما می تونید بهم کمک کنید.
کافیه با موبایلتون 179 را به 20008080200 پیامک کنید و بهم رای بدید.
خواهش می کنم این کمک و بهم بکنید.
اگه می دونستید پیامک شما چقدر برام ارزشمنده همین الان رای می دادید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگم سر بزنید.
از این که لطفتون رو دریغ نمی کنید سپاسگزارم.
سهم شما: دعای خیر مادرم در این ماه عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد